علیرضا پاک فطرت در ادامه در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: جنگل‌های بلوط زاگرس در حال نابودی هستند اما وزیر جهاد کشاورزی توجهی به این موضوع ندارد. وضعیت معیشتی مردم مناسب نیست، روز به روز قدرت خرید مردم ضعیف‌تر می‌شود. بازنشستگان نیز روز به روز فقیرتر شده اما آن طور که باید به آنها توجهی نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 14 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: علیرضا پاک فطرت در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: با گذشت شش ماه از سال هنوز پولی برای اجرای پروژه‌های عمرانی به استان‌ها تخصیص داده نشده است. به نظر می‌رسد دولت بودجه مصوب مجلس را کنار گذاشته و خود تصمیم گیری می‌کند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: جنگل‌های بلوط زاگرس در حال نابودی هستند اما وزیر جهاد کشاورزی توجهی به این موضوع ندارد. وضعیت معیشتی مردم مناسب نیست، روز به روز قدرت خرید مردم ضعیف‌تر می‌شود. بازنشستگان نیز روز به روز فقیرتر شده اما آن طور که باید به آنها توجهی نمی‌شود.

نماینده مردم شیراز در تذکری خطاب به وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ورزشگاه ۵۰ هزار نفری فارس و ۶۰ هزار نفری شیراز هر دو نیمه تمام افتتاح شده است. انتظار می‌رود وزیر شخصا به موضوع ورود کرده و مشکل را حل کند.

پاک فطرت همچنین خطاب به وزیر اقتصاد گفت: وزیر اقتصاد قول داده بود تا سرمایه از دست رفته مردم در بورس را بازگرداند اما گویا فراموش کرده است. قرار بود جداسازی وزارت راه از شهرسازی در سال جدید پیگیری شود اما گویا راه‌های کشور به حال خود رها شده است. این موضوع سبب تعلل در اجرای قانون جهش تولید مسکن نیز شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: اقشار آسیب پذیر جامعه مانند معلولان، زنان بی سرپرست و معتادان از یاد رفته‌اند و بودجه‌ای که در اختیار سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد بسیار ناچیز است. باید توجه بیشتری به این قشر آسیب پذیر داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار